Τροφές που βοηθούν να κρατήσεις επίπεδο το στομάχι...

Ρίξτο στα σπαράγγια, μπας και γίνει επίπεδη η κοιλια!Τα μπανάκια του λαού ξεκίνησαν και επίσημα.
Πλέον αυτό που σε καίει είναι να δείχνεις όσο πιο σέξι μπορείς μέσα στο βραζιλιάνικου κοψίματος μαγιό σου.
Σίγουρα η επίπεδη κοιλία είναι ο πρώτος στόχος που έχεις βάλει και υπάρχουν (ευτυχώς για εμάς) ορισμένες τροφές που βοηθούν στο να κρατήσεις το επίπεδο το στομάχι σου. 
Μάθε ποιές τροφές πρέπει να προτιμάς αλλά και ποιές ν' αποφεύγεις για κοιλιά επίπεδη και σέξι.
Οι παρακάτω τροφές, είτε βοηθούν σρην καλύτερη και ταχύτερη πέψη, είτε ενισχύουν την καύση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.
Α. Η κοιλιά σου αγαπά: τους καρπούς του δάσους
Blueberries, cranberries και bilberries τα λένε οι ξένοι, εμείς τα ξέρουμε σαν μοβ και κοκκινωπά φρουτάκια του δάσους (βακκίνια και μύρτιλλα ελληνιστί) που πλέον θα βρεις σε πολλά μανάβικα! 
Πρόσφατη έρευνα συνδέει σαφώς την κατανάλωση των φρούτων αυτών με τη μείωση του κοιλιακού λίπους και εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να την αμφισβητήσουμε.
Αλλά πρέπει να πεις όχι στο αλκοόλ:  
το καλοκαίρι αποτελεί την εποχή που συνηθίζουμε να πίνουμε και ένα ποτηράκι παραπάνω. 
Τα φρούτα του δάσους αποτελούν τη βάση σε πολλά δροσιστικά κοκτέιλ όπως ο χυμός κράνμπερι στο κοκτέιλ κοσμοπόλιταν. 
Έλα όμως που στη χρήση τους αυτή, τα φρούτα δεν διώχνουν την κοιλίτσα αλλά το αντίθετο. 
Όσο πιο πολύ ενδίδεις στο αλκοόλ, τόσο βοηθάς το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς ν' αυξηθεί.
Β. Η κοιλιά σου αγαπά: τα σπαράγγια
Tα σπαράγγια αποτελούν ένα παρεξηγημένο στην Ελλάδα αλλά νόστιμο λαχανικό που δρα σαν φυσικό διουρητικό. 
Πάρε το τρυφερό κάτω μέρος από τα σπαράγγια και φτιάξε ένα ωραίο αφέψημα με νερό
Εναλλακτικά κατανάλωσέ τα ψητά!
Αλλά πρέπει να πεις όχι στη σος σόγιας: 
η συχνή κατανάλωση σόγια σος είναι πιθανό να ευθύνεται για την κατακράτηση υγρών που βιώνεις και που δεν σου επιτρέπουν να σταθείς με καμάρι με το μπικίνι σου στις πλαζ. 
Αυτό συμβαίνει γιατί οι συνηθισμένες σάλτσες σόγιας έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε αλάτι και ενισχυτικά γεύσης που περιέχουν νάτριο.
Γ. Η κοιλιά σου αγαπά: το σολομό
Ο σολομός όπως και όλες οι τροφές που είναι πλούσιες σε Ω-3 λιπαρά βοηθούν στην διαδικασία της πέψης γρηγορότερα και πιο εύκολα.
Αλλά πρέπει να πεις όχι στις τυποποιημένες σούπες από κονσέρβα: 
οι τυποποιημένες έτοιμες σούπες, μπορεί να σε ξελασπώνουν στο τι να ετοιμάσεις για να φας καθημερινά αλλά η υψηλή περιεκτικότητά τους σε νάτριο θα επιτείνει την κατακράτηση υγρών στο σώμα σου, κάνοντας την κοιλίτσα σου να δείχνει έτοιμη να εκραγεί.
Δ. Η κοιλιά σου αγαπά: το καρπούζι
Το κατ' εξοχήν φρούτο του καλοκαιριού, το καρπούζι, σε ξεδιψάει και ταυτόχρονα ικανοποιεί την όρεξη για κάτι γλυκό. 
Το καρπούζι έχει ελάχιστες θερμίδες αφού στο μεγαλύτερο ποσοστό του είναι νερό ικανοποιώντας παράλληλα την αχόρταγη όρεξη μετά από ώρες κολύμβησης στη θάλασσα.
Αλλά πρέπει να πεις όχι στο ποπ κορν: 
την επόμενη φοράς που θα επισκεφτείς κάποιο θερινό σινεμά, απόφυγε το ποπ κορν. 
Μπορεί να είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες αλλά τα αυξημένα φυσικά σάκχαρα και το υπερβολικό αλάτι με το οποίο το φορτώνουμε θα κάνει την κοιλίτσα σου να δείχνει φουσκωμένη.
Ε. Η κοιλιά σου αγαπά: τα εσπεριδοειδή
Θέλεις να πετύχεις φυσική αποτοξίνωση και να βοηθήσεις την διαδικασία της πέψης; 
Στύψε λίγο λεμόνι στο νεράκι που ετοιμάζεσαι να πιεις και θα τα καταφέρεις.
Αλλά πρέπει να πεις όχι στα αποξηραμένα φρούτα: 
μπορεί να διατηρούν πολλά από τα θρεπτικά στοιχεία των φρέσκων φρούτων, αλλά δυστυχώς η διαδικασία ξήρανσης ενός φρούτου αλλάζει τη δομική μορφή των πρωτεϊνών που περιέχονται σε αυτά, καθιστώντας την απορρόφηση και χρήση τους από τον οργανισμό δυσκολότερη. 
Με απλά λόγια, τα αποξηραμένα φρούτα πέφτουν σαν βαριά κοτρόνα στο στομάχι και περνούν ώρες μέχρι να διασπαστούν, κάνοντας την πέψη δυσκολότερη.
Από την Κατερίνα Πατούλια