Καλωσόρισε τον καινούριο σου εαυτό!

Αισθάνεσαι ότι μονίμως σε κυριεύει το άγχος και το στρες;
Καλωσόρισε τον καινούριο σου χαλαρό και χαρούμενο εαυτό, με εύκολους και ανέξοδους τρόπους.

Πάμε για ύπνο σου λέω!
Θέσε ως προτεραιότητα την ξεκούρασή σου. Νέα έρευνα από το Karolinska Institutet στη Σουηδία, που δημοσιεύτηκε στο British Medical Journal, έδειξε ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται και ξεκουράζονται περισσότερο είναι ψυχολογικά πιο υγιείς και πιο όμορφοι!

5λεπτο ομορφιάς
Καθιέρωσε μια ιεροτελεστία ομορφιάς κάθε βράδυ πριν πας για ύπνο. Αφιέρωσε πέντε λεπτά από το χρόνο σου, για να αφαιρέσεις όλο το μακιγιάζ και τη βρωμιά που έχει συσσωρευτεί στο δέρμα σου όλη την ημέρα. Εκτός του ότι θα δεις το δέρμα σου να αναπνέει και να λάμπει, η αφαίρεση όλων των περιττών από πάνω σου, είναι μία διαδικασία που σε χαλαρώνει, σε ξεκουράζει και σε αποφορτίζει από τα άγχη της ημέρας.

Είμαστε ότι τρώμε
Προσπάθησε να τρως χρήσιμα προϊόντα για το σώμα και το μυαλό σου. Μην ξεχνάς πως είμαστε ότι τρώμε. Ότι λοιπόν καταναλώνεις εκπέμπεται στα κιλά που κουβαλάς, στο δέρμα σου και στη διάθεση σου. Το σώμα σου δεν είναι μία δεξαμενή υποδοχής τροφίμων απλά. Όλες οι τροφές που εισέρχονται στο σώμα επηρεάζουν την εμφάνισή σου, τα κιλά σου, το δέρμα σου, τη διάθεση σου.

Βάλε την κίνηση στη ζωή σου
Αν δεν έχεις χρόνο για να γραφτείς σε ένα γυμναστήριο ή για να αθληθείς γενικότερα, υπάρχουν τρόποι για να ενεργοποιήσεις το σώμα σου. Περπάτα περισσότερο, χρησιμοποίησε το ποδήλατο για τις μετακινήσεις σου, απόφυγε να χρησιμοποιείς ανελκυστήρες, όταν βγαίνεις έξω μη διστάζεις να χορέψεις, ασχολήσου με τις δουλειές του σπιτιού και με την κηπουρική, γίνε ο άνθρωπος που δεν βαριέται να κουνηθεί. Καθετί μικρό αλλά ενεργητικό, βοηθάει τη φυσική σου κατάσταση, σε ενεργοποιεί, και σε βγάζει από τη χειμερία νάρκη και την απραξία, που τροφοδοτεί όσο τίποτα άλλο το στρες, το άγχος και όλες τις ψυχολογικές μεταπτώσεις.

Νερό, νερό και πάλι νερό!
Μείνε ενυδατωμένη πίνοντας νερό, κατανάλωνε πράσινα λαχανικά και αντιοξειδωτικά φρούτα. Θα αισθάνεσαι πιο ανάλαφρη, πιο ξεκούραστη, και η συχνότερη διούρηση θα αποβάλλει από τον οργανισμό σου, όλες τις τοξίνες που επιβαρρύνουν το σώμα και το μυαλό σου.

Πριγκιπικές περιποιήσεις
Μη στερείς από τον εαυτό σου τις μικρές απολαύσεις και πολυτέλειες. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι ακριβό: Ένα μασάζ, μία περιποίηση μαλλιών ή νυχιών, το να αγοράσεις το αγαπημένο σου κραγιόν, ή έστω ένα νυχτικό ότι και αν είναι αυτό, πρόσφερε στον εαυτό σου μερικές δόσεις πολυτέλειας. Δεν είναι κακό να τον κακομαθαίνεις που και που. Είναι κάτι που σε αναζωογονεί, σε βγάζει από τη ρουτίνα, και ειδικά αν είχες μία κακή μέρα στη δουλειά, απομακρύνει όλη την ένταση και το άγχος.

Tea darling!
Πίνε πράσινο τσάι αντί για καφέ. Αυτό βοηθάει τον οργανισμό σου να είναι περισσότερο ενυδατωμένος, ενώ από την άλλη το πράσινο τσάι περιέχει συστατικά που σε χαλαρώνουν, σε ηρεμούν και που σε βοηθούν να αποβάλλεις το άγχος.

Γκριμάτσες τέλος!
Μην συνοφρυώνεσαι και μη δημιουργείς ένταση στους μυς του μετώπου. Πέρα από το ότι κάνεις ρυτίδες, και ότι δείχνεις πιο σκληρή και αγχωμένη, ενισχύεις τα επίπεδα του άγχους στον οργανισμό σου.

Χαμογελάστε παρακαλώ!
Γέλα με όλα τα παράλογα που σου συμβαίνουν, με την σουρεαλιστική πλευρά της ζωής, με τα καθημερινά απρόοπτα, με τους αγαπημένους σου φίλους. Μην τα παίρνεις όλα τόσο σοβαρά. Αυτοσαρκάσου, βάλε το χιούμορ στη ζωή σου, προσπάθησε να βλέπεις τα πράγματα από την πιο ευχάριστη εκδοχή τους. Θα δεις ότι τα πράγματα είναι τόσο άσχημα ή δύσκολα όσο εμείς επιτρέπουμε στον εαυτό μας να πιστεύει... Το γέλιο είναι το καλύτερο, και το πιο ανέξοδο αγχολυτικό... Χαμογέλασε χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος!

ourlife