Λέμε ναι στην πρωτείνη και όχι στα λιπαρά

Αποτέλεσμα εικόνας για Λέμε ναι στην πρωτείνη και όχι στα λιπαρά
Kι όμως υπάρχουν τροφές οι οποίες μπορούν να σας εφοδιάσουν με αρκετή ποσότητα πρωτείνης 
και άλλως θρεπτικών συστατικών, χωρίς να σας εφοδιάζουν με περιττά λιπαρά.
Ποιές είναι αυτές;

1. Ασπράδι αυγού: 
Λειτουργεί στην κυριολεξία σα συμπλήρωμα διατροφής . 
Το κύριο συστατικό του που είναι το λεύκωμα αποτελεί ένα πρωτεινικό όπλο υψηλής ποιότητας καθώς περιέχει 12% καθαρή πρωτεΐνη και μόλις 0,25% λίπος. 
Τι πιο ιδανικό αν θέλετε να εφοδιάσετε τον οργανισμό σας με πρωτείνη;
2. Στήθος κοτόπουλου: 
Aποτελεί μια από τις πιο πλούσιες πήγες πρωτεΐνης, με ελάχιστα λιπαρά. 
Φυσικά μιλώντας για λίγα λιπαρά , εννοούμε να προτιμάται ψητό και χωρίς την πέτσα του
3. Βασιλικός πολτός: 
Mπορεί η γεύση του να μην είναι ιδιαίτερη, αλλά είναι πλούσιο σε πρωτείνη και θρεπτικά συστατικά όπως: φυλλικό οξύ, θειαμίνη και βιοτίνη. 
Μπορείτε να τρώτε μια κουταλιά κάθε πρωί και να είστε σίγουρη ότι θα σας δώσει όλα τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεστε για αντιμετωπίσετε κάθε δυσκολία.
4. Τυρί τύπου cottage: 
Αν θέλετε να φάτε τυρί, τότε το cottage cheese σίγουρα είναι η καλύτερη επιλογή, αφού είναι πλούσιο σε πρωτείνη και φτωχό σε λιπαρά. 
Για ένα γευστικό snack, πάρτε παξιμαδάκια ολικής άλεσης και αλείψτε τα με cottage cheese, τέλειος συνδυασμός
5. Σολομός : 
Αποτελεί την καλύτερη επιλογή ανάμεσα στα ψάρια, αφού είναι πλούσιος σε πρωτείνη, βιταμίνες και μέταλλα. 
Όσον αφορά τα λιπαρά του, εμπεριέχει ω-3 λιπαρά, τα οποία είναι πολύ θρεπτικά για τον οργανισμό μας. 
Προτιμήστε τον στο grill, με ψητά λαχανικά.

Πηγή