Πάντα έλεγα πως είμαι δική σου..!

Το βράδυ αυτό ξεχωριστό σαν τις υπάρξεις μας, με άφθονο κόκκινο κρασί στα χείλη και την μέθη των φιλιών σου να με συναρπάζει…

‘Ήταν αλλιώτικο από το κάθε βράδυ, άλλωστε έτσι ήταν πάντα με μας : μοναδικότητα ήταν η λέξη που περιέγραφε πάντα, τα πάντα...


Χαμηλός φωτισμός και μουσική πάντα να συνοδεύουν σε πλήρη αρμονία την κάθε μας έκφραση..

Μιλάμε και με κοιτάς στα μάτια με αυτό το σχεδόν πάντα αφοπλιστικό ύφος που έκλεβε κομμάτια από τα όνειρά μου και τους έδινε πνοή. 

Συζητήσεις πολλές από τα πιο ασήμαντα στα πιο σημαντικά με χιούμορ, ευφυΐα και ύφος…

Τίποτα παραπάνω να ειπωθεί για να γνωριστούμε.. 
Με ξέρεις, σε ξέρω, μωρό μου..
Αυτοτελή επεισόδια ζωής σε μια νύχτα τυλιγμένα από πάθος και έρωτα..

Αρκετά με το ρομαντικό κομμάτι…11 χρόνια κρατήθηκε τούτο το πάθος να ξεσπάσει, να ξεδιπλωθεί και να ξεχυθεί πάνω σε κορμιά που λατρεύτηκαν, σε μυαλά που ερωτοτροπήσανε καιρό τώρα...


Ζητά δικαίωση σε αυτά που εμείς του χρωστάμε… και ήρθε η ώρα…

Έρωτας, αργός και βασανιστικός με τον πιο ηδονικό τρόπο…

Κράτα με εκεί, αποπλάνησε τις αισθήσεις μου, χάιδεψε κάθε κύτταρό μου να νιώσω την αφή σου στο σώμα μου να με ανατριχιάζει, να μεξεσηκώνει.

Την αναπνοή σου στο λαιμό μου και γύρω από το αφτί μου, να ψιθυρίζεις κι εγώ έτοιμη στα πρώτα αγκομαχητά να προσπαθώ να λυτρωθώ..
Φίλα με, σκίσε το μαύρο μου φόρεμα να αποκαλυφθούν όλα, σημάδεψε το κορμί μου κι άφησε παντού τα ίχνη σου, γλείψε με… πάντα έλεγα πως είμαι δική σου και τώρα γίνομαι, ψυχή και σώμα.

Δέσε με, θέλω να νιώσω την υποταγή σε σένα.. βάλε μου χειροπέδες και αλυσίδες… σύρε με, να είσαι ανελέητη θέλω και κτητική..
Το μικρό μου εσώρουχο ανυπομονεί να το βγάλεις, χωρίς να χρησιμοποιήσεις τα χέρια σου..

Καυτή και υγρή περιμένω να φορέσεις το στραπ, να ανοίξεις τα πόδια μουκαι να μπεις μέσα μου αργά, σταθερά, βασανιστικά και μετά σκληρά, γρήγορανα με πηδάς και να ανασαίνω βαριά, να σε νιώθω όλο και πιο βαθιά και να σε θέλω κι άλλο, πιο πολύ, πιο μέσα… ξέσκισέ με να σου φωνάζω «καύλα μου με τρελαίνεις, σε θέλω εκεί» και να θέλεις κι εσύ κι άλλο, πιο πολύ,όπου δεν έχεις φτάσει ποτέ, όπου δεν έχω φτάσει ποτέ..

Πάρε με στα τέσσερα, θέλω κι έτσι να σε νιώσω.. πάρε με από πίσω και παίξε με την κλειτορίδα μου που κοντεύει να εκραγεί.. να σε χύνω και να είναι ατέλειωτο, όσο ο πόθος μου για σένα..

Κι αφού τελειώσω μία, δύο, τρείς… έπειτα θέλω να νιώθω την υγρή σου γλώσσα στο καυτό μου μουνάκι… να ερεθίζεις όλη μου την ύπαρξη και να.... αχ.......... …………………………αααααααααααααααα!!!!!!!!!!
Σε χύνω ξανά μωρό μου……….και ξανά… και ξανά…