Δώσε στο σεξ διάρκεια...

Ξεκίνα με μια δόση αισθησιασμού Υιοθέτησε μια σειρά ασκήσεων σχεδιασμένων να αυξάνουν την εμπιστοσύνη και τη διέγερση χωρίς να ακουμπά ο ένας τα γεννητικά όργανα του άλλου.
Η ψυχολόγος και σεξοθεραπεύτρια Αρλίν Γκόλντμαν, Ph.D., συγγραφέας του Secrets of Sexual Ecstasy (Μυστικά της σεξουαλικής έκστασης), προτείνει να γδυθείτε και μετά να παίξετε εναλλάξ για 10 λεπτά ο καθένας το δότη και το δέκτη, ερεθίζοντας ο ένας τον άλλο παντού εκτός από τη γενετήσια περιοχή.

Μην επικεντρώνεσαι τόσο στο πώς τον κάνει να νιώθει το άγγιγμά σου, αλλά στο πώς νιώθεις εσύ αγγίζοντάς τον.


Χάιδεψε απαλά το στήθος και τα χέρια του, φίλησέ τον γύρω από τη βουβωνική χώρα και πέρασε τα δάχτυλά σου από τα μαλλιά του.
Όταν έρθει η σειρά του να σε αγγίξει, ζήτησέ του να γλείψει το εσωτερικό των μηρών σου, να τρίψει τη μέση και τα πέλματά σου και να φιλήσει το λαιμό σου.


> Δώσε βάση στα προκαταρκτικά 

Είναι σημαντικό κομμάτι του αργού σεξ. 
Το πρόβλημα είναι ότι συνήθως τα ζευγάρια βιάζονται.
Παράτεινέ τα σταματώντας για να φιληθείτε, να μοιραστείτε μια φαντασίωση ή να ανταλλάξετε μηνύματα.


Μια άλλη εναλλακτική: το διάλειμμα για να κάνετε στοματικό έρωτα ο ένας στον άλλο, μέχρι να φτάσετε κι οι δύο στην κορύφωση – κι έπειτα ξεκινήστε ξανά.


Κοιταχθείτε στα μάτια  

Έτοιμοι για την πράξη; 
Επιλέξτε μια στάση που σας βοηθά να κοιτάτε ο ένας τον άλλο στα μάτια, όπως η ιεραποστολική ή με τη γυναίκα από πάνω, μ' εκείνον να είναι καθιστός και να σε κοιτά.

Οι στάσεις με τις οποίες ο ένας βλέπει το γυμνό κορμί του άλλου αυξάνουν τη διέγερση πολύ γρήγορα, ενώ αυτές που εμπλέκουν την επαφή με τα ματιά αυξάνουν την οικειότητα και τείνουν να αυξάνουν πιο σταδιακά τη διέγερση.
Αρχίστε να κινείστε αργά, με τυχαίες, κυκλικές κινήσεις – θα νιώσετε καλά και οι δύο χωρίς να επιμένετε στη σταθερή ταχύτητα που οδηγεί σε άμεσο οργασμό.