Δύο ασκήσεις για τη θεραπεία του θυρεοειδούς με φυσικό τρόπο

thyroid-03
Γιατί είναι τόσο σημαντικός ο θυρεοειδής;
Λειτουργούμε κάτω από το φόβο θανατηφόρων ασθενειών με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο μέρος των ενεργειών μας να επικεντρώνονται στο να διατηρούμε ένα ασφαλές στάτους που θα μας απομακρύνει από αρνητικές για την υγεία διαταραχές. 
Κατά πόσο όμως μπορούμε να διατηρήσουμε μια ισορροπία όταν αδιαφορούμε για τον κύριο ρυθμιστή του σώματος μας που ελέγχει και καθορίζει για το πώς το σώμα μας θα αντιδρά στα εσωτερικά και εξωτερικά ερεθίσματα, απελευθερώνοντας ή καταστέλλοντας ορμόνες. Αυτό και μόνο το όργανο, ο θυρεοειδής, καθορίζει όχι μόνο την αντίδραση στο σώμα μας, αλλά την επίδραση των χημικών ουσιών κάθε άλλου οργάνου.

Μια ισορροπημένη, βέλτιστη λειτουργία του θυρεοειδούς είναι σημαντικό για ένα υγιές μεταβολικό ρυθμό, του καρδιαγγειακού σύστηματος, την παραγωγή ορμονών, τη γλυκόζη, της πρωτεΐνης, των οστών και του μεταβολισμού της χοληστερόλης, την παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων, και του γαστρεντερικού, την ηπατική λειτουργία, τη χοληδόχο κύστη και τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Εξισορρόπηση της λειτουργίας του θυρεοειδούς με τη γιόγκα

Αν ψάχνετε να θεραπεύσετε με φυσικό τρόπο οποιεσδήποτε ανισορροπίες στη λειτουργία του θυρεοειδούς σας, μπορείτε να εφαρμόσετε τον τρόπο της γιόγκα για να προκαλέσει μια διαδικασία αυτο-ίασης του σώματος. Εδώ είναι δύο ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε καθημερινά για να φέρετε ισορροπία και να θεραπεύσετε πολλαπλές ασθένειες:

Sarvanga

Εισαγωγή:
Όσοι κάνουν γιόγκα μπορούν να εγγυηθούν για τη σημασία της Sarvanga. Έχει θετικό αντίκτυπο όχι μόνο στο νευρικό σύστημα, αλλά είναι μια τέλεια άσκηση για τις ανισορροπίες του θυρεοειδούς αδένα. Αυτή η άσκηση ενεργοποιεί τη διαδικασία της κυκλοφορίας του αίματος (αντίστροφη ροή) την τόνωση του θυρεοειδούς αδένα. Κατά την εκτέλεση αυτής της asana, ο θυρεοειδής παραμένει χαμηλότερα από την καρδιά αναγκάζοντας το καθαρισμένο αίμα να θρέψει το θυρεοειδή αδένα.

Μέθοδος:
– Ξαπλώστε ανάσκελα ή σε ύπτια θέση.
– Κρατήστε και τα δύο πόδια μαζί και εισπνέοντας βαθιά αυξήστε τα πόδια σιγά-σιγά.
– Με τις παλάμες σας υποστηρίξτε το κάτω μέρος της πλάτης και αυξήστε τα ισχία σας, μαζί με τα πόδια σας.
– Κρατώντας τους αγκώνες σας, ως υποστήριξη για την πλάτη, σηκώστε τα πόδια σας ψηλά μέχρι τους γοφούς σας, η πλάτη και τα πόδια είναι κάθετα σε μία ευθεία παράλληλη γραμμή.
– Οι αγκώνες θα εξασφαλίσουν υποστήριξη για τους ώμους και το λαιμό.
– Σε αυτή τη θέση ο θυρεοειδής αδένας πιέζεται από το πηγούνι σας.
– Βεβαιωθείτε ότι η ευθυγράμμιση του σώματός σας είναι κάθετη χωρίς κλίση είτε αριστερά είτε δεξιά.
– Αναπνεύστε κανονικά, ενώ παραμένετε σε αυτή τη θέση και προσπαθήστε να χαλαρώσετε το σώμα σας.
– Ολόκληρο το σωματικό βάρος σας θα πρέπει να υποστηρίζεται από τους ώμους σας.

Καλύτερος χρόνος: Νωρίς το πρωί ή το βράδυ.
Διάρκεια: Ξεκινήστε με 2 λεπτά και αυξήστε το έως και 10 λεπτά.

Οφέλη:
– Του θυρεοειδούς αδένα και τις ορμόνες του, που ρυθμίζουν την αύξηση και την ανάπτυξη όλων των συστημάτων και των διαδικασιών του σώματος.
– Η κυκλοφορία του αίματος, διέγερση των νεύρων και του πεπτικού συστήματος.

Matsya
Matsya, σημαίνει κυριολεκτικά κολυμπώ σαν ψάρι στο νερό

Βήματα:
Αυτή η άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε δύο διαφορετικά στάδια:

1ο βήμα:
– Ξαπλώστε ανάσκελα ή σε ύπτια θέση.
– Πάρτε τη στάση Λοτός (Τοποθετήστε το δεξί πόδι στο αριστερό μηρό και το αριστερό πόδι στο δεξί μηρό).
– Κρατήστε το αριστερό δάχτυλο του ποδιού με το δεξί χέρι και το δεξί δάχτυλο του ποδιού με το αριστερό χέρι.

2ο βήμα:
– Ξαπλώστε ανάσκελα ή σε ύπτια θέση.
– Πάρτε τη στάση Λοτός (Τοποθετήστε το δεξί πόδι στο αριστερό μηρό και το αριστερό πόδι στο δεξί μηρό).
– Λυγίστε το κεφάλι σας προς τα πίσω, προς το λαιμό, έτσι ώστε να δημιουργήσετε ένα τόξο.
– Προσπαθήστε να παραμείνει σε αυτή τη στάση για τουλάχιστον 15 δευτερόλεπτα, το ελάχιστο για αρχή. Αυξήστε της διάρκεια όσο αντέχετε.

Οφέλη:
– Εκτονώνεται η πίεση στο λαιμό και τη γλώσσα.
– Βελτιώνει τους ραχιαίους μυς και ενισχύει τα οστά της πλάτης.
– Βελτιώνει το νευρικό σύστημα.

πηγη